13 Φεβρουαρίου, 2007

Ψάρια = λαχτάρα


Τον τελευταίο μήνα, το αγαπημένο μου φαγητό είναι οι σούπες. Έτσι, όταν χθες βράδυ άρχισα να βλέπω ένα όνειρο στο οποίο με περιτριγύριζαν ψαράκια, δεν ανησύχησα ιδιαίτερα. Σκέφτηκα πως θα ήταν ιδέα μου και πως τα πνεύματα των κοκκινόψαρων που είχα ξεψαχνίσει τις προηγούμενες μέρες με εκδικούνταν. Αυτό όμως ήταν περισσότερο αληθινό απ' όσο το υποσυνείδητό μου ήθελε να είναι.

Ενώ, στο όνειρό μου, περπατούσα κανονικά και έκανα τις δουλειές που ήθελα (χάζευα δηλαδή όπου ήθελα) με πλησίαζαν ψάρια τα οποία κολυμπούσαν άνετα στον αέρα γύρω μου. Είχαν διάφορα χρώματα και σχήματα. Άλλα με προσπερνούσαν, άλλα σταματούσαν για να περάσω και άλλα μου έκλειναν το μάτι.

Όλα αυτά στην αρχή, γιατί μετά από λίγο, όταν είχαν τελειώσει τα μαγαζιά και τα ενδιαφέροντά μου άρχισα να τα παρατηρώ προσεκτικότερα και είδα ότι μερικά με περίμεναν να τελειώσω ό,τι έκανα για να μου ζητήσουν να τ' ακολουθήσω. Αρνήθηκα και αυτά με πλησίασαν περισσότερο, τόσο που μερικά με ακουμπούσαν και ένα με δάγκωσε στο αριστερό μου χέρι. Τράβηξα το χέρι μου απότομα και είδα ότι άφησε ένα κόκκινο σημάδι, χωρίς να βγάλει αίμα. Γύρω μου δεν μπορούσα να δω τίποτε άλλο εκτός από ασπρόμαυρα ψάρια με τεράστια δόντια.

Ευκαιρία για δίαιτα λαχανικών, δε βρίσκετε;

8 Comments:

At 6:56 μ.μ., Blogger iris said...

εμένα μου φαίνεται ότι το υποσυνείδητο σου κάτι ήθελε να σου πει κάπου να σε οδηγήσει καιεσύ δεν το ακολούθησες. Έχεις καμιά ιδέα τι θα μπορούσε να είναιαυτό; Έχε τα μάτια σου ανοικτά, μπορεί να εμφανιστέι ξανά σε όνειρο

 
At 8:10 μ.μ., Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

μήπως είδες πρόσφατα το Αριζόνα Ντριμ? :)

 
At 1:50 μ.μ., Blogger Attalanti said...

Ιριδάκι, το υποσυνείδητό μου θέλει να πάω να τον βρω, παρά τον όλεθρο της προηγούμενης φοράς. Το ένστικτο της επιβίωσής μου υπαγορεύει διαφορετικά. Μόνο στα όνειρα πια.

Γαϊδαρούλα, μπα... Να το αναζητήσω λες;

 
At 8:46 μ.μ., Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

ιιιιιιι... αν δεν το έχεις δει... οπωσδήποτε! :)

 
At 9:51 μ.μ., Blogger ------ said...

ναι αλλα δε βοηθας...δε λες τι ψαρια ήτανε...πώς να σου πω τι σημαίνει το όνειρό σου...
Αλλο να βλέπεις τσιπούρα ιχθυοτροφείου άλλο ροφό Αμαλιάδας άλλο συναγρίδα Ατλαντικού άλλο μυλοκόπι αποψυγμένο....

 
At 12:57 μ.μ., Blogger Attalanti said...

Γλυκειά μου γαϊδάρα, ο.κ.

Nana Tsouma, νομίζω μπαρμπούνια, αλλά αργυρά κι όχι κόκκινα. Καλοθρεμμένα ήταν, αλλά έμοιαζαν ελευθέρας. Αυτά.

 
At 12:35 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ασχολησου με τιποτα σοβαρο και μην δινεις σημασια στις μαλακιες που βλεπεις στον υπνο σου!!φαε και καμια τσιπουρα να ξελαμπικαρεις.αχαχχαχααχχααχχαχα

 
At 11:05 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

εγωω ειχαα παειιιι τν πεμπτη να παρω ενα ντονατς με πολχρωμη τρουφα κ το εφαγα..εε κ το βραδυ ειδα στον υπνο μου πως με δαγκωσε στο ποδι ενα ψαρι πολχρωμο με τρουφα κ οτν με δαγκωσε επεφτ η τρουφα..κ ο πονος ηταν σαν αλιθηνος..κ τν επομενη μερα με επιασε ενας πονος στν καρδια...κ ποναωω εδω κ 3 μερες..τι να σμαινει αραγε?

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker