05 Οκτωβρίου, 2006

I'm on fire..

Εξω βρεχει.Βροχη γλυκια,που νοτιζει τη γη και δινει ζωη στη διψασμενη γη.Μεσα ομως η δροσια δεν αγγιζει εμενα κι ουτε παρηγορει το φτωχο κορμι που βασανιζεται...φωτια.Με τρωει,με διαλυει....φουντωνει οσο δυναμωνει η βροχη κι εγω στριφογυριζω στο κρεβατι.Θελω να ανοιξω τα ματια κι ομως δεν μπορω.Ιδρωτας που κυλαει ασταματητα...κι ομως δεν εχω πυρετο.Ενα φιλί να καταλαγιασει η φωτια,ενα χερι δροσερο στο φλογισμενο κορμι μου...η φωτια δυναμωνει,τωρα μου καιει το μυαλο.
ΘΕΛΩ....ΤΙ?Ποναω...καιγομαι...λιωνω...γινομαι λαβα που κατρακυλα και πλημμυριζει το δωματιο,το σπιτι.Φτανω στην αυλη...κατω απο τη βροχη.Λυτρωση...γινομαι πετρα,ναι!
Φτανει...η ψυχη αντεχει τη φωτια,το κορμι δεν αντεχει αλλο,οχι αλλο,δε θελω αλλο αυτη τη φωτια.Ευλογημενη βροχη,ΣΩΣΕ ΜΕ!

1 Comments:

At 11:29 μ.μ., Blogger iris said...

Στη φωτιά που μέσα μου καίει
μια φωνή γελάει και κλαίει
στη φωτιά θα πέσω μαζί σου
να σωθεί ό,τι είναι δυνατό.
Γέλιο μου φλόγα μου, φλόγα μου.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker