07 Οκτωβρίου, 2006

Επιτέλους!

...μετά απο αρκετές μέρες είδα όνειρο... ίσως η κούραση, ίσως οι λίγες ώρες ύπνου δεν μ'αφήνουν να ονειρευτώ... but say no more... άρτι αφιχθέν ένα όνειρο (ολίγον εφιαλτικό) κατευθείαν απο το υποσυνείδητό μου στις οθόνες σας :P
`````````````````````````````````````````````````````````
Είμαστε εκδρομή σε ένα μέρος που φαίνεται πως είναι στην αγγλία (αλλά δεν ξέρω αν είναι όντως)... εκδρομή λόγω ενός γάμου που πρέπει να παραστούμε (αυτό την προηγούμενο ΣΚ συνέβη στην πραγματικότητα... άβυσσος :P)... έτσι είμαστε παρέα, δεν θυμάμαι ποιοι ακριβώς εκτός βεβαίως απο τον σύζυγό μου... θα πέσει να μας πλακώσει :D...ανεβήκαμε στο καφέ ενός ξενοδοχείου... ενός πολυτελέστατου ξενοδοχείου με χρυσά σκαλιστά παντού με την μυρωδιά ενός αριστοκρατικού μέρους... καμία σχέση με μας :P... οι θαμώνες άγγλοι ξινισμένοι και σνόμπ... ξέρετε ;)... και μεις να γελάμε και να έχουμε ξεσηκώσει τους πάντες... η θέα καταπληκτική απο κει πάνω (μου θύμισε την θέα απο το καφέ πάνω απο το Ολύμπιον) και μια πολύ ωραία αίσθηση χαλάρωσης... στο μπαρ μία αγγλίδα, ξανθούλα γύρω στα 40 και συμπαθής δεχόταν παραγγελίες... κάποια στιγμή βλέπω ένα άτομο να παίρνει μια πουτίγκα ή προφιτερόλ... ναι μην γελάτε :P... άστραψαν τα μάτια μου και φυσικά πήγα να παραγγείλω και γω μία... κάθομαι στο τραπέζι με την παρέα και τότε έρχεται κάποιος... μάλλον γνωστός μάλλον απο την οικογένεια των μελλόνυμφων... με ένα τελάρο γεμάτο πορτοκάλια... άλλα ήταν ολόκληρα άλλα μισά και γεμιστά με άλλα φρούτα νομίζω... εγώ πήρα ένα μισό... είχε μια οδοντογλυφίδα επάνω και έτσι τσιμπούσα με αυτήν τα φρούτα και έτρωγα... όταν το μάτι μου πέφτει στο μπαρ και είδα την αγγλίδα με την πουτίγκα μου μπροστά της να με ψάχνει... πηγαίνω κατευθείαν, την παίρνω και κάθομαι ξανά στο τραπέζι μου... τρώω δυό κουταλιές και διαπιστώνω ότι δεν είναι και τόσο νόστιμη... κάποια στιγμή λέω να πάω να πληρώσω γιατί θα φεύγαμε μάλλον... πηγαίνω στην τύπισσα και της λέω σε άπταιστα αγγλικά "how does it cost?" :P... αυτή κάνει κάτι υπολογισμούς με το νου ψελλίζει κάτι για εβδομήντα... τρομάζω... λέω 70 ευρώ μια παλιοπουτίγκα?... αλλά περιμένω την τελική τιμή... τότε γυρνάει και μου λέει... "you know... this costs 5000"... "oh no no..." της λέω... "in euros please..." και μου λέει... "yes of course... 5000 euros"!!!!!!
τα είδα όλα... είδα την ελισσάβετ φαντάρο... :D... της λέω δεν είναι δυνατόν... ότι όλες όλες οι καταθέσεις μου στην τράπεζα δεν είναι 5000 ευρώ... και τι πράματα είναι αυτά... και αυτή να μου λέει με την γνωστή αγγλική ψυχρότητα... αυτή είναι η τιμή τι να κάνουμε... κλπ... στενοχώριαααα.... τι να σας πω... ξέρετε με την αίσθηση ότι ξέρω ότι είναι όνειρο αλλά βιώνω όλο το συναίσθημα... της λέω με πολλά νεύρα απο το παράλογον της υπόθεσης... ότι δεν πληρώνω κι ας πάνε να κάνουν ότι θέλουν... και φεύγω... πλάνο αμέσως μετά... κατηφορίζουμε έναν δρόμο και βλέπουμε μια εκκλησία... δίπλα μου η φίλη που παντρεύτηκε (πράγματι)το προηγούμενο Σάββατο... να μου λέει... "δεν θέλω να πάμε" (θαρρείς και υπήρχε περίπτωση να θέλω εγώ :P)... "δεν μου αρέσει ο άγιος παντελεήμονας"!!!!!
...μετά ξύπνησα με άσχημη διάθεση για το υπερβολικό ποσό της πουτίγκας :P

άντε βγάλε νόημα!!! :D

9 Comments:

At 12:13 π.μ., Blogger iris said...

Χμμ, ενδιαφέρον όνειρο. Τέτοια κουλά όνειρα βλέπω κι εγώ τους τελευταίους μήνες.

Δεν νομίζω να χρειάζεται να ψάξεις και πολύ για την εξήγηση. Θα βρεις φαντάζομαι πολλούς συσχετισμούς με την καθημερινότητα σου (από το γάμου του προηγούμενου σαβ/κου ως την γενικότερη ακρίβεια)

 
At 9:11 π.μ., Blogger Desposini Savio said...

...να ονειρεύεσαι οτι τρως γλυκά δεν είναι καλό σημάδι... ευτυχώς δεν ήταν σιροπιαστό!

 
At 10:15 μ.μ., Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

ήταν μάλλον προφητικό το όνειρο... γιατί την άλλη μέρα έφτιαξα γαλακτομπούρεκο :P

 
At 10:18 μ.μ., Blogger iris said...

προφητεία ή πηγή έμπνευσης;
Σε εμάς όμως τίποτα από το γαλατομπούρεκο ε;;

 
At 2:45 μ.μ., Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

μάλλον και τα δύο... ήταν στο πρόγραμμα :P
... ορίστε να φάμε :)

 
At 7:34 μ.μ., Blogger anonymos said...

Το όνειρό σου δείχνει με εξαιρετικά εμφανή τρόπο ότι έχεις ήδη κουραστεί από τον ρόλο του ανεξάρτητου δυναμικού θηλυκού, που έχεις ή που προβλέπεται να έχεις!

Εφόσον δεν μπορείς να πληρώσεις τον λογαριασμό γνωρίζεις ότι θα αναγκαστείς να δουλέψεις υπό τις προσταγές του αφεντικού, είτε πλένοντας τα πιάτα είτε υποκείπτοντας στις ορέξεις του, σ' ένα ρόλο οπωσδήποτε υποτελή.

Η θεραπεία είναι απλή. Ή άλλαξε ρόλο ή πραγματοποίησε τις φαντασιώσεις σου.

 
At 8:57 μ.μ., Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

...στα υπόψην!

 
At 1:30 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μεγαλο δρομο θα διαβεις σε 3 τερμηνα!αν δεν γινει αυτο θα περασεις κατω απο γεφυρι και θα σου πεσει το 4ο φυλο δεξια απο το 15ο κλαδι της καστανιας που ειναι 4 βηματα απο σενα 48,356 μοιρες δεξια απο το αριστερο σου ποδι.

Η θεραπεια ειναι απλη σταματα να ονειρευεσαι και αντε να δουλεψεις μηπως και φας καμια πουτιγκα σαν αθρωπος !!
Μια ευγενικη προσφορα του καζαμια της γειτονιας σας!
(μπορειτε να με φωναζετε και πειρακτηρι)

 
At 11:24 μ.μ., Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

πειρακτήρι... ή αλλιώς μικρόβιο ;)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker