15 Οκτωβρίου, 2006

ο πολεμιστής της φωτιάς

Ήρωας του ονείρου ήταν ένας άντρας πολεμιστής της φωτιάς, ψηλός, μελαχρινός, μόνος. Το όνειρο ήταν βαθύ, έντονο, με εικόνες πεντακάθαρες, χρώματα της γης και του απόβραδου αλλά καθόλου σκοτεινό ή άσκημο. Το σκηνικό διαδραμάτιζεται σε μία περιοχή υγρή, παραθαλάσσια, χωρίς ιδιαίτερη βλάστηση.
Ο ήρωας, με αποτυπωμένη στο πρόσωπο του μια θλίψη, έχει απαγάγει το γιο ενός πλούσιου άντρα, που μοιάζει με αρχηγό των νομάδων. Κάθεται με το παιδί μπροστά του έξω από τη σκηνή του πατέρα του και ζητά να του δώσει ένα μεγάλο μέρος γης. Σε αντάλλαγμα μάλιστα θα του πει πώς να πλύνει κάποιο μέταλλο με 20 den νερό και 10 χρυσό. (!) Ο πλούσιος άντρας προσποιείται πώς συμφωνεί. Καθώς ο ήρωας σηκώνεται ικανοποιημένος (και με τη μπέρτα του να ανεμίζει) ο πλούσιος νομάδας ζητά να του πει το μυστικό που του υποσχέθηκε κι αυτός του λέει. Όλοι φεύγουν από τη σκηνή. Σηκώνεται δυνατός αέρας, προμύνημα της προφανέστατης παγίδας του πλουσίου που ετοιμάζεται, αλλά ο ήρωας δεν το καταλαβαίνει. Έχει χάσει τη διορατικότητα του.
Η επόμενη σκηνή εξελίσσεται σε μία παραλία με λίγα πλατιά βράχια και μικρά κύμματα. Εγώ και ένας άλλος νεαρός άντρας συζητάμε για την παγίδα που επίκειται. Είμασταν και οι δύο σύντροφοι παλιοί του ήρωα και συμφωνούμε ότι τώρα που απομακρύνθηκε από εμάς έχει χάσει το στόχο και τις ικανότητες του. Ο χωρισμός μας είναι και η αιτία της κρυφής του θλίψης. Αποφασίζουμε φυσικά ότι θα το βοηθήσουμε. Αλλά θα αφήσουμε να τον συλλάβουν πρώτα για να καταλάβει κάποια πράγματα.
Μπαίνουμε στο σπίτι όπου κοιμάται ο ήρωας και κρυβόμαστε στο σκοτάδι, εγώ, ο νεαρός και η κοπέλα του. (Το σπίτι αυτό είναι το σπίτι του παππού μου όπως ήταν όταν εγώ ήμουν μικρή. Μέσα στο όνειρο βλέπω και τον ίδιο τον παππού μου). Μπαίνουν μέσα δύο άντρες τους οποίους σκεπάζει το σκοτάδι και αρπάζουν τον ήρωα, που κοιμάται βαθιά και δεν καταλαβαίνει τίποτα. Κάποιοι άλλοι ανακαλύπτουν το σύντροφο μου. Εγώ ακολουθώ τους πρώτους άντρες. Κουβαλούν τον ήρωα πάνω σε κάποιες μεταλλικές σκάλες, μέσα στο σκοτάδι.
Πηγαίνω στο σπίτι του συντρόφου μου, ο οποίος έχει ήδη συλληφθεί, έχοντας τη μορφή του. Η μητέρα του με φωνάζει μέσα. Βλέπω κάποια στιγμή την αδελφή του να βγαίνει έξω και να καλεί κάποιους άντρες ντυμένους στα μαύρα, μέλη κάποιας συμμορίας. Καταλαβαίνω ότι είναι αυτοί που άρπαξαν τον ήρωα και κρυφακούω τη συνομιλία τους...

Κι εκεί, πάνω που επρόκειτο να ακούσω πού έκρυψαν τον ήρωα και να τον ελευθερώσω κτύπησε το ξυπνητήρι και το όνειρο διακόπηκε ... ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΞΥΠΝΗΤΗΡΙ.

2 Comments:

At 11:49 μ.μ., Blogger cindaki said...

Να τα σπάσουμε!
Τα ξυπνητήρια λέω, να τα σπάσουμε!!!
Πάντα στα καλύτερα όνειρα μας ξυπνάν...
Στους εφιάλτες ποτέ...

 
At 5:10 π.μ., Blogger Attalanti said...

Τί υπέροχο. Θέλω να ονειρεύομαι κι εγώ τόσο μαγικά όνειρα. Μπορώ; ΤΙΜ!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker