28 Ιουλίου, 2007

ONLY in my dreams...

Ονειρευτηκα...μετα απο πολυ καιρο.Ειδα οτι ειχα μια δουλεια,απλη,οχι τιποτα σπουδαιο,ετσι για να γκρινιαζω κι εγω που δουλευω μες στη ζεστη,να πληρωνω τους λογαριασμους μου,να πηγαινω σουπερ μαρκετ,τετοια χαζα πραγματα.
Ειδα οτι ειχα φιλους που με επαιρναν λεει τηλεφωνο να δουν τι κανω κι αν χρειαζομαι τιποτα.Μια απο αυτες με ειχε καλεσει σπιτι της κι ειχε φτιαξει για μενα το φαγητο που εχω περισσοτερο επιθυμησει...πατατες με αυγα.Προσπαθουσε να με πεισει να φαω και με μαλωνε που εδω και τρεις μερες δεν εχω βαλει μπουκια στο στομα μου.
Προσπαθουσε να με παρηγορησει και μου'λεγε οτι την εκανα τη μαλακια και δεν ακουσα κανεναν παλι αλλα δεν πειραζει,ειναι ολοι εδω διπλα μου,μ'αγαπουν ακριβως επειδη κανω μαλακιες,οτι ολα θα πανε καλα και να μη φοβαμαι τιποτα.
Μετα βρεθηκα στην αγκαλια σου,να μου λες οτι με συγχωρεις για τις βλακειες μου κι οτι μ'αγαπας πολυ...κι αυτο το ελεγες χωρις προσπαθεια,χωρις να στο ζητησω.Τρυφερα,χωρις φωνες,μονο με χαδια και φιλιά...
Και μετα ξυπνησα...μουσκεμα στον ιδρωτα,να καιγομαι απο τη ζεστη,με τον ανεμιστηρα να δουλευει στη μεσαια σκαλα αλλα χωρις να προσφερει ανακουφιση.Και ηχησαν στα αυτια μου τα λογια της Λισι,της ηρωιδας του τελευταιου βιβλιου του Στηβεν Κινγκ...
"Ποτέ δεν νιωθεις πιο μονος απο οταν ξυπνας χαραματα μονος σε ενα στρωμα που καποτε κοιμονταν δυο και συνειδητοποιεις οτι το μονο πραγματα που αναπνεει μεσα στο σπιτι εκτος απο εσενα ειναι τα ποντικια"
Εγω δεν εχω ουτε ποντικια...

Κανονικα θα εβαζα το In my dreams των Wig Wam αλλα μου πεφτει πολυ χαρουμενο...λεω να βαλω λοιπον το αγαπημενο μου ever...
WELCOME TO MY NIGHTMARE-ALICE COOPER

1 Comments:

At 2:44 π.μ., Blogger ποντίκι said...

kaneis δεν σχολιασε ε!!!
ε λοιπον αυτο που μου εκανε εντιπωση ειναι το βιβλιο λιζι που διαβασες!!!! αγαπημενος συγραφεας μου.. εχεις διαβάσει την σειρα απο 7 βιβλια του ¨ο μαυρος πύργος" αν όχι να το κανεις πολυ καλο!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker