09 Μαΐου, 2007

απο σαραντα κυματα...


Μετα την προβα τζενεραλε ηρθε η σειρα των σαραντα λεπτων πριν το γαμο να κατσουν στο σκαμνι της διηγησης.

8 και μιση ηταν προγραμματισμενο να αρχισει ο γαμος και βρισκομαι 8 παρα δεκα αχτενιστη και αβαφη. η κομμωτρια και μακιγιεζ μου δεν ειχε φανει. οι περισσοτεροι καλεσμενοι αφαντοι κι αυτοι. ο γαμπρος με τη σειρα του κι αυτος χαμενος καπου...ποιος ξερει που.
ο πανικος να αρχιζει να αναδυεται απο τα καταβαθα της καρδιας στην επιφανεια της εντονης εκδηλωσης. ο πατερας μου να χειροτερευει την κατασταση με την κριτικη του και'γω να προσπαθω να καταπιω την αγωνια μου και να χρησιμοποιω τα τελευταια αποθεματα ψυχραιμιας για να τον καλμαρω.

οι ελαχιστοι καλεσμενοι που ειχαν καταφτασει, καποιες νεαρες κοπελες που δεν τις γνωριζα καν, περιμεναν καθισμενες στο κρεβατι μου. περνω το νυφικο και παω στο μπανιο να το φορεσω. κοιταζομαι στον καθρεφτη. σκεφτομαι οτι και αβαφη δεν ειμαι ασχημη αλλα με ενα πιο προσεκτικο κοιταγμα διαπιστωνω πως απο την αγωνια μου εχω βγαλει σπυρακια και πως θα τα καλυψω;

δεν ηρθε και η κομμωτρια να μου στερεωσει το πεπλο στα μαλλια και θα ηθελα να το φορεσω. μαρεσει το πεπλο στα μαλλια....

2 Comments:

At 8:32 π.μ., Blogger Σπύρος said...

Καλημέρα...
Πακέτο ο χρόνος να είναι στο απροχώρητο και εσύ στο πανικό...
Τελικά ποια ήταν η έκβαση..? Για να πουμε και το τυπικό να ζήσετε..Εγινε ο γαμος η ειχαμε και άλλα απρόοπτα..Καλημέρα νυφούλα

 
At 11:19 π.μ., Blogger cindaki said...

Ναι, τι έγινε τελικά; Τέλος καλό όλα καλά;
Να ζήσετε!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker