17 Σεπτεμβρίου, 2006

Ονειρεύτηκα ένα δείπνο...

Ήμουνα λέει σε ένα γεύμα αλλά δεν θυμάμαι ούτε τι τρώγαμε, ούτε τι πίναμε, ούτε ποιοι ήτανε εκει πέρα. Το μόνο που μπορώ να πώ με σιγουριά ήτανε οτι στο ίδιο τραπέζι ήτανε κι εκείνη... Κι εγώ έπαιζα με τους φακούς επαφής μου μέσα στην θήκη τους, αλλάζοντάς τους θέσεις και μπερδεύοντάς τους, τρίβοντάς τους τον έναν με τον άλλο, έτσι που μετά απο λίγο δεν ήξερα ποιος είναι ο αριστερός και ποιός ο δεξιός. Και είχα μια θλίψη μεγάλη, τόση που δεν μπορούσα καν να την κοιτάξω στα μάτια γιατί ήμουνα έτοιμος να βουρκώσω. Και της είπα ότι αλήθειες είχα να της πώ, κι αυτή άκουγε και δεν μίλαγε... Και δεν είπε τίποτα, απλώς άκουγε, ώσπου παραιτήθηκα απο το να συγκρατώ τα δάκρυά μου κι έγειρα το κεφάλι μου στο τραπέζι. Μετά δεν ξέρω τι έγεινε...
Δεν ξέρω τι διάολο συμβαίνει, περνάω μια απο τις καλύτερες φάσεις της ζωής μου, θα έλεγα, όταν είμαι ξύπνιος, αλλά τα βράδια τα όνειρά μου είναι όλο απελπισία, παράιτηση και θλίψη, σε σημείο να τα θυμάμαι και να μου μοιάζουν τραγικά με ταινίες Μάρθας Βούρτσης. Τι διάολο να πάρει;..

4 Comments:

At 6:37 μ.μ., Blogger iris said...

Έτσι είναι θείε Άρη μου. Το παρελθόν δεν φεύγει ακόμα κι όταν νομίζουμε ότι το έχουμε ξεπεράσει. Στην πραγματικότητα ποτέ δεν το ξεπερνάμε. Κι αυτό που λένε ότι "ο έρωτας με έρωτα περνάει" και το άλλο ότι "ο χρόνος γιατρεύει τις πληγές" είναι κούφιες παρηγοριές. Γιατί ο έρωτας ο πραγματικός είναι αυτό το πράγμα που αγγίζει την καρδιά σου με ένα τέτοιο τρόπο ώστε ποτέ δεν πρόκειται να ξεχάσεις αυτό το άγγιγμα.
Κι εγώ εξακολουθώ να βλέπω στον ύπνο μου τον πρώην μου και προσπαθώ να του κάνω κακό. Όμως κάθε φορά κάτι μες στο όνειρο με εμποδίζει... Κι ας έχει περάσει πάνω από χρόνος. Κι ας είμαι τόσο ευτυχισμένη τώρα με κάποιον άλλο πολύ καλύτερο...
Άντε βρες άκρη !!

 
At 6:47 μ.μ., Blogger elda said...

Εχετε αφησει "υπολοιπα" ? Πραγματα που δεν προλαβατε να τα πειτε? Το υποσυνειδητο σας παντως αυτο λεει...

 
At 8:58 μ.μ., Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

"Δεν ξέρω τι διάολο συμβαίνει, περνάω μια απο τις καλύτερες φάσεις της ζωής μου"
... εγώ λέω ότι κάτι σου λείπει...

 
At 9:41 π.μ., Blogger jojo said...

εγώ πάλι πιστεύω οτι όλα αυτά, δηλώνουν κάποιο απωθημένο που έχει μείνει απο κάποια παλιά σχέση,
και όχι απαραίτητα κάτι που σου λείπει ή ένας έρωτας που δεν ξεπέρασες.

μπορεί ναναι κάτι που δεν είπες ποτέ γιατί δεν πρόλαβες , ή δεν μπόρεσες,
ή κάτι που ποτέ δεν έμαθες και ήθελες πολύ να το μάθεις...

μπορεί νασαι πολύ ευτυχισμένος σήμερα, και ναχεις αφήσει το παρελθόν σου πίσω για τα καλά,
αλλά κάτι από το παρελθόν που τότε μπορεί να σε πλήγωσε ή άφησες σε εκρεμμότητα χωρίς να το εκφράσεις απέναντι στον άλλον,
ή ακόμα και κάποιος ενδόμυχός σου φόβος ,
έρχεται στον ύπνο σου να σε στοιχειώσει,
όχι όμως για κακό,
αλλά σαν μια δική μας μέθοδο αυτο-ίασης απέναντι σε ότι προβληματίζει το υποσυνείδητό μας...

δεν ξέρω αν βοήθησα καθόλου,
αλλά εγώ αυτήν την ερμηνεία δίνω σε αυτές τις περιπτώσεις,
προσπαθώντας να εξηγήσω με τη λογική μου τα πράγματα και χωρίς να ψάχνω για σημάδια απο το υπερπέραν...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker