17 Δεκεμβρίου, 2007

πετα


τα ονειρα στα οποια εβλεπα οτι πεταω ηταν τα πιο αγαπημενα μου.
μετρημενα στα δαχτυλα του ενος χεριου.
σε ενα, ειδα οτι πετουσα εξω απο την πορτα του διαμερισματος μου και το συναισθημα μπερδεμενο αναμεσα στη χαρα του πεταγματος και το παραπονο που δεν πεταγα πιο ψηλα, πιο μακρια.
σε ενα αλλο, ειδα οτι ημουνα μια αλλη γυναικα νυχτεριδα και κυνηγουσα σε αστικο τοπιο, αναμεσα σε στενους δρομους χαραγμενους απο ουρανοξυστες, τους κλεφτες του αυτοκινητου του πατερα μου.
σε ενα ακομη, ειδα να πεταω πανω απο λιβαδια, βουνα και θαλασσες.
το καλυτερο!

8 Comments:

At 4:32 μ.μ., Blogger david santos said...

Happy New Year, Maria! And best wishes for a healthy and successful 2008

 
At 2:19 μ.μ., Blogger Aurangel said...

Happy new year honey!!!
υπέροχο blog έχεις!!!
θα κάνω βόλτες λοιπόν...
φιλιά πολλά

 
At 8:59 π.μ., Blogger xaos said...

Γειά!!

 
At 5:16 π.μ., Blogger maria λεμονατη! said...

δαβιδ σαντος η εκφραση σου βελτιωνεται συνεχως μπραβο
(και λεει θα μου απανξτησεις!)

-------------

γεια σου aurangel
η δημιουργια του ιστολογιου τουτου δεν ειναι δικη μου ιδεα αλλα μου αρεσε γι'αυτο ενσωματωθηκα στην ομαδα
σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια εκ μερος ολων μας

-----------

γεια σου χελωνιτσα

 
At 4:57 μ.μ., Blogger DREAM ON FUCKERS said...

Έχω φτερά στα όνειρά μου μονίμως. dreamonfuckers

Καλή άνοιξη και ένα τραγούδι από τους radiohead:

"Σε λίγο θα έχω φύγει
Η στιγμή έχει ήδη περάσει
Ναι πέρασε
Και εγώ δεν είμαι εδώ
Αυτό δεν συμβαίνει στα αλήθεια
Δεν είμαι εδώ
Δεν είμαι εδω"

How to disappear completely, Radiohead

 
At 9:27 μ.μ., Blogger neoinileias said...

Συγνώμη για την όχληση, αλλά κάνουμε διαφήμιση στο blog http://neoinileias.blogspot.com/

Ελπίζουμε να συνεχίσετε να μας διαβάζετε…

 
At 10:46 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At 1:16 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον στα ιχνη του μεγαλου ανατολικου

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker