18 Οκτωβρίου, 2007

Υποπτα συμπλεγματα στα ονειρα μας...


Ημουνα στο μπαλκονι κοιτωντας κατω οπου μια στρατια περιεργων οντων περνουσε το τοιχακι που μας χωριζει απο τους διπλανους και κατευθυνοταν στο λουκι μας. τρομοκρατημενη σκεφτομουνα πως θα μπορουσαν να φτασουν ως το μπαλκονι...

Ξυπνησα και σκεφτομενη τι μου θυμιζαν αυτα τα περιεργα οντα μου ηρθαν στο νου οι μυρμηγκοφαγοι. Κοιταξα στη βικιπαιδια και ανακαλυψα πως οι μυρμηγκοφαγοι ειναι συγγενεις με τους armadillo που μοιαζουν φοβερα στα παραξενα οντα του ονειρου μου!

8 Comments:

At 10:25 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"Χωρις να με παρεξηγησεις...
τον Φροιντ τραβα να ρωτησεις"


Τα ονειρα μας ειναι ο τροπος με τον οποιο αποβαλλονται αχρηστες πληροφοριες σκεψεις, η' φοβιες κλπ που βρισκονται στο υποσυνειδητο μας.

 
At 12:03 π.μ., Blogger maria λεμονατη! said...

η αναφορα σου σε αυτη τη θεωρια δεν με εμποδιζει να αναρωτιεμαι για το ειδος της αχρηστης πληροφοριας, σκεψης ή φοβιας που ζητουσε να αποβληθει, ακαματρα.
γιατι ο armadillo και οχι καποιο αλλο εξωτικο ζωακι;
αλλα ακομα κι ετσι θα μπορουσα να υποθεσω πως ισως καποια στιγμη ειδα σε μια φωτο αυτο το ζωακι και μου προκληθηκε αδικα φοβος οποτε να που τον απεβαλα βλεποντας το ονειρο.
το ονειρο της 13/10 ομως πως μπορει να εξηγηθει με την παραπανω θεωρια;
εζησα καποτε ή σκεφτηκα μια τετοια ομορφη εμπειρια και το υποσυνειδητο τη θεωρησε αχρηστη αποβαλοντας την;
χμ, απιθανο μου φαινεται.

 
At 3:31 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

εγω εχω φοβερη σχεση με τα ονειρα...ολα σαλατα καθε βραδυ, μια κατασταση τρελη...αλλα οταν προκειται να γινει κατι σημαντικο με προειδοποιουν με τον πιο εντονο τροπο!

μαμουνακια εχω δει κι εγω...γλωσσοφαγια ειναι μαλλον.

 
At 7:04 μ.μ., Blogger maria λεμονατη! said...

ενδιαφερον και χρησιμο να σε ειδοποιουν τα ονειρα σου. δεν το εχω δει ακομα να συμβαινει με μενα :(.

 
At 11:23 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

your dream most probably was seen because you walked extra the previous day...ants do walk a lot and I bet the sensation in your feet that night was similar to ants walking on you! Maybe you should massage your body before you go to sleep....or even better watch a movie with Brat Pitt before going to bed.Your dream I believe will be more enjoyable!
Angeliki from New York City, USA

 
At 11:32 μ.μ., Blogger island said...

Καλησπέρα και καλό μήνα.Τα όνειρα δεν είναι απόβλητα άχρηστων πληροφοριών του υποσυνειδήτου αλλά χρήσιμες πληροφορίες αυτού.Έστω και αν είναι ελάχιστες μέσα στο άπειρο των πληροφοριών που κρύβει.Ενδιαφέρον το κείμενό σου αγαπητή

 
At 7:48 μ.μ., Blogger maria λεμονατη! said...

hm, interesting point of view, angeliki. thanks!
you made me think about the liaison between day and night dreams!
---
nai island, ηταν ενα ενδιαφερον ονειρο που εδωσε ενα ενδιαφερον κειμενο.
οι αποψεις μας τεινουν να συγκλινουν οσον αφορα το ρολο των ονειρων.
δεν υπαρχουν ακομα αρκετα δεδομενα ωστε να υιοθετησουμε με μεγαλη σιγουρια τη μια ή την αλλη αποψη.

 
At 11:12 π.μ., Blogger ΔΙΟΝΥΣΟΣ said...

Αν τα μηρμηγκάκια είναι το κατάλληλο βιολογικό είδος εφαρμογής του Μαρξισμού , ο μηρμηγκοφάγος του ονείρου σας θα ήταν ο αδηφάγος Καπιταλισμός αυτοπροσώπως.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker