16 Σεπτεμβρίου, 2006

Ονειρεύομαι ξύπνια

(funk)
Ονειρεύτηκα πως ονειρευόμουν
μοναχά σ' ένα παιχνίδι τρελό
Πως κρατούσα, λέει, ένα κομμάτι
ένα κομμάτι ουρανό

Είχα κάποιο φόβο τελικό

Ονειρεύτηκα πως ονειρευόμουν
μοναχά σε ένα παιχνίδι τρελό
Τώρα ξέρω ότι τίποτα δεν είναι δικό μου
Δεν υπήρξα ποτέ, δεν θα υπάρξω ποτέ
στα όνειρά μου
εγώ είμαι το κενό


Υ.Γ. (=υστέρω, γράφω)
Αν άφηνες τα όνειρα να σβήσουν μακριά και αν σαν τα κεχριμπάρια του κομπολογιού που χάνονται μουντά στο χώμα, τις μνήμες σου μια -μια έβαφες με συμπόνοια, δεν θα στεκόσουν στην επιδερμίδα μου επάνω - μαρμαρωμένη επιβίωση της σκέψης,
κοιτώντας το ωχροκίτρινο νήμα της ψυχής μου;
Μια ήρεμη ανάσταση σε φως αττικό, που σαν μετουσιωμένο όνειρο θωρούσαμε τα φιλντισένια βράδια,
υπήρξε μέσα μας και άχνιζε από χάδια,
πέρα δώθε δονώντας ένα πόθο κρυφό,
ικανοποιημένο σε αχάτινους ήχους.

"Τρεφόμαστε", έλεγες τότε "από την πεμπτουσία του ρεμβασμού των άλλων"

eXTReMe Tracker