14 Σεπτεμβρίου, 2006

Πυροβολημένο (κυριολεκτικά!) όνειρο/εφιάλτης

Προχτεσινό και το δικό μου. Παραδόξως το θυμάμαι ακόμα λεπτομερώς.

Ήμουν σε ένα παλιό κτίριο το οποίο ήταν νοσοκομείο-ψυχιατρείο-φυλακή. Σκοτεινό, βρώμικο, u name it, σαν το τελευταίο καταγώγιο της Gotham City. Εγώ υποτίθεται πως ήμουν νοσοκόμα, φορούσα στολή και καπελάκι και δούλευα στο ισόγειο, σφραγίζοντας κάτι αιτήσεις.
Κάποια στιγμή ήρθε ο προϊστάμενός μου (in real life ήταν ο περιπτεράς της γειτονιάς μου) και μου είπε να πάω στον τέταρτο όροφο όπου κάτι είχε προκύψει. Μπαίνω λοιπόν στο παμπάλαιο ασανσέρ και ανεβαίνω στον τέταρτο. Μόλις ανοίγω την πόρτα, συνειδητοποιώ οτι οι κρατούμενοι-νοσηλευόμενοι είχαν κάνει εξέγερση και είχαν σκοτώσει όλους τους εργαζόμενους. Κοκκάλωσα εκεί, ενώ έβλεπα σε slow motion έναν-έναν τους διάφορους επικίνδυνους τύπους να έρχονται κατά πάνω μου. Το τρομακτικό ήταν πως ήξερα ποιος ήταν ποιος, ήξερα δηλαδή τι εγκλήματα είχε κάνει και τα σκεφτόμουν καθώς πλησίαζαν. Συνολικά ήταν 4. Μια τύπισσα που είχε σκοτώσει τον άντρα της, ένας καραφλός πληρωμένος δολοφόνος, ένας παππούς που είχε κάνει αιματηρές ληστείες και ένας serial killer με το παρατσούκλι "Σκοτεινός Φοιτητής" (να και το comic relief της υπόθεσης! αλλά μη γελάτε γιατί εμένα μου κόπηκε το αίμα από τον τρόμο!). Τους πρώτους 3 τους ξεπέταξα με κινήσεις α λα Τζάκι Τσαν αλλά ο τελευταίος κόλλησε στην πόρτα του ασανσέρ και προσπάθησε να μπει μέσα. Εν τέλει κατάφερα να κλείσω τις πόρτες και να πατήσω το κουμπί για να κατέβω.
Όταν έφτασα στο ισόγειο, το είδα άδειο και κατεστραμμένο, με πτώματα ολόγυρα. Ένα από αυτά κρατούσε μια καραμπίνα, την οποία πήρα και άρχισα να περιδιαβαίνω στον όροφο. Ξαφνικά είδα τον serial killer μπροστά μου, ο οποίος είχε κι εκείνος όπλο. Προσπάθησα να τον πυροβολήσω αλλά δεν είχα σφαίρες. Φυσικά με πυροβόλησε αυτός και με το "μπαμ" ξύπνησα κατατρομαγμένη και με την αδρεναλίνη μου να χτυπάει tilt.

Αυτά!

ΥΓ. Υπάρχει βέβαια κι ένα καλό αν συνεχίσω να βλέπω τέτοια όνειρα -θα γλιτώσω τα λεφτά που σκαω στα βιντεοκλάμπ και στα first person shooter παιχνίδια. Τι Resident Evil και βλακείες... RaZz the killer nurse θα καταλήξω!

1 Comments:

At 11:33 μ.μ., Blogger Εύα said...

αν συνεχισεις ετσι σε βλεπω διασημο σεναριογραφο με βιλα στο Μαλιμπου.Σε καλο δρομο βρισκεσαι παντως :-)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker